Spor Sevenler Sitemizde Size Daha İyi Hizmet Verebilmemiz İçin Lütfen REKLAMLARA Tıklayınız...!
OTURDUĞUNUZ YERDEN PARA KAZANMAK İSTER MİSİNİZ..? DETAYLAR İÇİN TIKLAYIN

Son Dakika Haberleri...!

eXTReMe Tracker

21 Ocak 2008 Pazartesi

Holosko: Çok heyecanlandım


Kasımpaşa karşılaşmasında ilk kez İnönü?de Beşiktaşlı taraftarların huzuruna çıkan Holosko, 'Hayatım boyunca unutmayacağım bir 90 dakika oynadım' dedi.

Beşiktaş’ın yeni transferi Filip Holosko, Kasımpaşa karşılaşmasında ilk kez Siyah-Beyazlı forma altında İnönü’de Beşiktaşlı taraftarların huzuruna çıkmıştı. “Hayatım boyunca unutmayacağım bir 90 dakika oynadım” diyen Slovak yıldız, “İlk kez İnönü’de Beşiktaş formasıyla oynadım. Gerçekten çok heyecanlandım, bu yüzden top kayıpları da yapmış olabilirim. Ancak 4-2 kazandığımız ve galibiyet serisini sürdürdüğümüz için çok mutluyum” diye konuştu.